1. audiogastenboek met QR-code

    Op zoek naar een originele manier om herinneringen vast te leggen tijdens een bruiloft, verjaardag, bedrijfsevenement of ander feestelijk moment? Het klassieke gastenboek maakt steeds vaker plaats voor iets persoonlijkers: het audiogastenboek. En met de nieuwste varianten, waarbij gasten alleen maar een QR-code hoeven te scannen, wordt het nóg eenvoudiger én leuker.

    Geen microfoons of speciale apparatuur meer – je hebt alleen een smartphone nodig. Gasten scannen de QR-code, spreken hun boodschap in en klaar. Het resultaat? Oprechte, grappige en vaak ontroerende boodschappen, ingesproken op het moment zelf, vol emotie en spontaniteit.

    Het mooie aan deze vorm van gastenboek is dat je de stemmen later terug kunt horen. Geen onleesbare krabbels, maar warme woorden in de toon en klank van je vrienden, familie of collega’s. Ideaal voor wie waarde hecht aan échte herinneringen – of het nu gaat om een huwelijk, jubileum, afscheid of teamviering: de audiogastenboek met QR-code van GuestBookQR is een prachtige manier om alles vast te leggen!

    Steeds meer mensen kiezen voor deze moderne, laagdrempelige vorm. Een klein detail op je feest of evenement, maar eentje die het verschil maakt.

Geef me een andere volkab

  1. reserveringssysteem voor restaurants

    Op zoek naar een gebruiksvriendelijk en betaalbaar reserveringssysteem om de tafels in uw restaurant vlotter te vullen en uw gastenervaring te verbeteren? Restorina’s reserveringssysteem voor restaurants en horeca biedt precies wat u nodig heeft: geen onnodige franje, maar alle functies om reserveringen snel en efficiënt te beheren. Klanten kunnen gemakkelijk online boeken, terwijl u volledige controle behoudt over uw tafels, zonder ingewikkelde instellingen.

    Met dit systeem kunt u:

    1 | Tijd besparen met geautomatiseerde boekingen en bevestigingen.

    2 | No-shows verminderen met herinneringsmeldingen.

    3 | Uw bezetting optimaliseren, zelfs op rustige dagen.

    Het reserveringssysteem van Restorina is eenvoudig in te stellen, voordelig geprijsd, en speciaal ontworpen om de druk bij het personeel te verlichten.

    Geen gedoe, geen overbodige kosten – alleen de essentiële functies die u nodig heeft voor een succesvol, soepel draaiend restaurant.

Geef me een andere volkab

  1. mok bedrukken met tekst en definitie van volkabulaire

    Op zoek naar het perfecte cadeau of een persoonlijke touch aan je koffiemoment? Een gepersonaliseerde mok met tekst of naam met definitie vanuit Volkabulaire is niet alleen origineel, maar ook nog eens ideaal voor elke gelegenheid. Geef jouw mok een persoonlijk tintje door jouw eigen tekst en definitie toe te voegen – en link deze met onze unieke QR code naar de definitie in kwestie. Er is geen betere manier om jouw verhaal te delen dan met een unieke, op maat gemaakte mok: bestel het nu!

    Gepersonaliseerde mok met eigen tekst

Geef me een andere volkab

  1. Pokémon kaarten

    Pokémon kaarten zijn kaarten van de anime en game Pokémon, welke beroemd is onder de jeugd maar ook volwassenen. De kaarten kunnen worden gebruikt in de TCG game van Pokémon.

    Voor de waarde van Pokémon kaarten is TheCardSeller hét adres om de prijzen en waarde van de kaarten te checken, maar ook om je collectie te beheren, bij te houden en te checken of je kaarten wel echt of nep zijn.

    Waarde Pokemon kaart

    Waarde van nieuwste set Scarlet & Violet

    Zijn mijn Pokemon kaarten echt of nep?

Geef me een andere volkab

Geef me een andere volkab

  1. The Good the Bad and the Ugly

    De goede, de slechte en de gemene* is een film uit de jaren 60 welke het verhaal vertelt van drie vrijbuiters die tijdens de Amerikaanse Burgeroorlog jacht maken op een goudschat. Hoewel ze elkaar voortdurend haten, worden ze door een samenloop van omstandigheden steeds gedwongen tot samenwerking. The Good, the Bad and the Ugly is tevens een studie naar de hebzucht in de mens. Iedereen in de film is hebberig, achterbaks, corrupt en amoralistisch. De regisseur, Sergio Leone, schetst een wereld vol chaos waarin iedereen individueel zijn hoofd boven water moet houden.

    Het acteerwerk van Clint Eastwood en de rest van de gang is ronduit subliem. Ondanks het feit dat het een nogal oud film is, is het zeer zeker een aanrader van mensen die wat hebben met westerns en cowboys. Overigens is het een Italiaans film en het origineel luidt dan ook: il buono, il brutto, il cattivo.

    (zov: Blondie)
    (zov: Angel Eyes)

Geef me een andere volkab

  1. mond-tot-mond reclame

    Mond-tot-mond reclame (dus niet mond-op-mond reclame!) wordt gerekend tot de meest efficiënte manier van marketing. De betekenis van mond-tot-mond reclame is zoiets als: reclame door de consument zelf.

    De consument wordt dan als het ware (vaak vrijwillig) de ambassadeur van je product, doordat hij/zij er zó tevreden over is.

    Voorbeeld: Henk zegt tegen Pietje dat hij ook naar Volkabulaire moet komen voor de beste informatie en betekenissen. Dat is dus mond-tot-mond reclame.

Geef me een andere volkab

Geef me een andere volkab

Geef me een andere volkab

Geef me een andere volkab