Mond-tot-mond reclame (dus niet mond-op-mond reclame!) wordt gerekend tot de meest efficiënte manier van marketing. De betekenis van mond-tot-mond reclame is zoiets als: reclame door de consument zelf.
De consument wordt dan als het ware (vaak vrijwillig) de ambassadeur van je product, doordat hij/zij er zó tevreden over is.
Voorbeeld: Henk zegt tegen Pietje dat hij ook naar Volkabulaire moet komen voor de beste informatie en betekenissen. Dat is dus mond-tot-mond reclame.
mond-tot-mond reclame
Mond-tot-mond reclame (dus niet mond-op-mond reclame!) wordt gerekend tot de meest efficiënte manier van marketing. De betekenis van mond-tot-mond reclame is zoiets als: reclame door de consument zelf.
De consument wordt dan als het ware (vaak vrijwillig) de ambassadeur van je product, doordat hij/zij er zó tevreden over is.
Voorbeeld: Henk zegt tegen Pietje dat hij ook naar Volkabulaire moet komen voor de beste informatie en betekenissen. Dat is dus mond-tot-mond reclame.