Significant verschil met 50 rijden op de snelweg. Je kent het wel, de bordjes die op 50 springen als je net met 110 scheurt over de linkerrijstrook waarna je moet afremmen omdat de auto voor je al keihard begint af te remmen omdat ie dat bordje zag. Rete-irritant, omdat je ook nooit weet waarom je überhaupt moet remmen, stoppen en 50 moet rijden. Is er een botsing gebeurd? Zo ja, waarom zie ik dan niks? Is er een wegversperring? Is er een rijstrook afgesloten? Nee, nee en nog eens nee. All of a sudden begint het weer te rijden, maar dan weet je alsnog niet wat er is gebeurd en waardoor jij een half uur hebt in moeten leveren.
50 moeten rijden op de snelweg
Significant verschil met 50 rijden op de snelweg. Je kent het wel, de bordjes die op 50 springen als je net met 110 scheurt over de linkerrijstrook waarna je moet afremmen omdat de auto voor je al keihard begint af te remmen omdat ie dat bordje zag. Rete-irritant, omdat je ook nooit weet waarom je überhaupt moet remmen, stoppen en 50 moet rijden. Is er een botsing gebeurd? Zo ja, waarom zie ik dan niks? Is er een wegversperring? Is er een rijstrook afgesloten? Nee, nee en nog eens nee. All of a sudden begint het weer te rijden, maar dan weet je alsnog niet wat er is gebeurd en waardoor jij een half uur hebt in moeten leveren.
Kut is dit.